Biuletyn Informacji Publicznej

Filharmonia im H Wieniawskiego w Lublinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. utrzymania porządku i czystości

Symbol oferty
6/2023
Jednostka ogłaszająca
Filharmonia im H Wieniawskiego w Lublinie ul. M. Curie-Skłodowskiej 5 20-029 Lublin
Data ogłoszenia
2023-05-19
Termin składania dokumentów
2023-05-25
Wymagania związane ze stanowiskiem

Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku w pełnym wymiarze czasu pracy.

Zakres obowiązków

- Utrzymywanie na bieżąco czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych, sali koncertowej, pomieszczeniach sanitarnych, socjalnych, ciągach komunikacyjnych oraz na przydzielonym terenie zgodnie z wymogami higieny,

-przestrzeganie podstawowych zasad higieny, racjonalne wykorzystywanie pobranych środków czystości potrzebnych do pracy.

Wymagane dokumenty

- CV,

- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych przez Filharmonię im. H. Wieniawskiego w Lublinie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu przedmiotowej rekrutacji.

Warunki pracy

- 1 etat,

- umowa o pracę na okres próbny od m-ca czerwca 2023 r.

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy składać do dnia 25.05.2023 r. na adres: Filharmonia im. H. Wieniawskiego w Lublinie, ul. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin (sekretariat) lub na adres e-mail: kadry@filharmonialubelska.pl

Uwagi

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy;

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE L.2016.119.1 ze zm.) zwanym w dalszej części RODO informujemy, iż: 

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Filharmonia im. H. Wieniawskiego w Lublinie z siedzibą przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin, NIP 712-01-63-820, email: sekretariat@filharmonialubelska.pl, tel. 81 53 15 120;
  • W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych email: iod@zeto.lublin.pl.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:

  1. 221Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  2. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a RODO, jeżeli zostaną przekazane Nam inne dane niż wynikające z przepisów prawa.
  3. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia.

W przypadku, w którym przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofanie zgody możliwe jest poprzez przesłanie przez Panią/Pana oświadczenia o wycofaniu zgody na adres e-mail: info@zeto.lublin.pl.

Pani/Pana dane osobowe przekazane w związku z procesem rekrutacyjnym przechowywane będą przez okres 3 miesięcy po jego zakończeniu a następnie zostaną usunięte. Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody, będą przetwarzane do czasu jej wycofania.

Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest konieczne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Pozostałe dane osobowe są przetwarzane na podstawie Pani/Pana dobrowolnie wyrażonej zgody.

 

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Dorota Pakulska
Dodano do BIP dnia 19-05-2023 11:50:39