Specjalista ds. zamówień regulaminowych (do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych)
Symbol oferty
15/2025
Jednostka ogłaszająca
Filharmonia im. Henryka Wieniawskiego w Lublinie ul. M. Curie-Skłodowskiej 5 20-029 Lublin
Data ogłoszenia
2025-07-24
Termin składania dokumentów
2025-08-23
Wymagane wykształcenie
Wykształcenie wyższe (preferowane: administracja, ekonomia, zarządzanie, prawo lub kierunki pokrewne).
Wymagania związane ze stanowiskiem
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad realizacji zamówień wyłączonych spod jej stosowania.
- Znajomość ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej.
- Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Umiejętność sporządzania dokumentów formalnych, korespondencji z wykonawcami oraz analizowania ofert.
- Systematyczność, dokładność i rzetelność.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Mile widziane doświadczenie w instytucjach kultury lub administracji publicznej.
Zakres obowiązków
- Realizacja zamówień regulaminowych (do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych) zgodnie z wewnętrznym regulaminem Filharmonii.
- Przygotowywanie zapytań ofertowych i kontakt z wykonawcami.
- Zbieranie i weryfikacja ofert pod względem formalnym i cenowym.
- Sporządzanie zestawień porównawczych i notatek z wyboru ofert.
- Współpraca z działami merytorycznymi w zakresie planowania zakupów i przygotowywania zapotrzebowań.
- Współtworzenie i weryfikacja projektów umów.
- Monitorowanie terminowości i poprawności realizacji zamówień.
- Prowadzenie rejestru zamówień regulaminowych oraz archiwizacja dokumentacji.
- Wsparcie administracyjne w zakresie zamówień, współpraca z księgowością i sekretariatem.
Wymagane dokumenty
- CV
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Warunki pracy
- Umowa o pracę.
- Pełny etat.
- Miejsce pracy: Filharmonia im. Henryka Wieniawskiego w Lublinie.
Miejsce składania dokumentów
- Filharmonia im. Henryka Wieniawskiego w Lublinie, ul. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin (sekretariat),
- e-mail: kadry@filharmonialubelska.pl.
Uwagi
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”), informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Filharmonia im. Henryka Wieniawskiego w Lublinie z siedzibą przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: iod@filharmonialubelska.pl.
- Cele i podstawy przetwarzania danych:
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 221 Kodeksu pracy – w zakresie danych wymaganych przepisami prawa,
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w przypadku danych dodatkowych przekazanych dobrowolnie (np. zdjęcie, zainteresowania),
- art. 9 ust. 2 lit. b RODO – jeżeli kandydat ujawni dane szczególnych kategorii.
- Dane będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
- W przypadku zatrudnienia, dane będą przetwarzane zgodnie z przepisami prawa pracy.
- Pani/Pana dane mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym usługi serwisowe i informatyczne na rzecz Administratora, na podstawie zawartych umów powierzenia.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz – w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody – jej wycofania w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność przetwarzania przed jej wycofaniem).
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks pracy jest obowiązkowe. Niepodanie tych danych uniemożliwi udział w procesie rekrutacji.
- Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne i ich niepodanie nie wpływa na ocenę kandydatury.
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anna Szymaniak
Dodano do BIP dnia 24-07-2025 15:09:15
Dodano do BIP dnia 24-07-2025 15:09:15